מחירים והזדמנויות לדירות 4 חדרים בתל אביב

בועת הנדלן הישראלית אומנם נחשבת לבלתי חדירה לזוגות צעירים ולא מעט משאר האוכלוסיה, בטח כאשר אנחנו מדברים על דירות של 4 חדרים ואפילו יותר, ובטח כשאר מדובר על דירות בתל אביב. אך למרות שבועת הנדלן נראת מאיימת ולא ממש זמינה לזוגות צעירים או משקיעים מתחילים, דווקא עכשיו תוכלו למצוא מגוון רחב של הזדמנויות עבור דירות 4 חדרים בתל אביב, בין הפרויקטים החדשים שצוברים תנופה בעיר התרבות ובין האזורים שהולכים ומתחדשים ללא הפסקה. אז לפני שאתם מרימים ידיים בחיפוש אחר דירת 4 חדרים בתל אביב, השארנו איתנו.

דירות 4 חדרים להשכרה בתל אביב

שוק השכירות בתל אביב יכול לנוע במגוון רחב של אזורים, סוגי דירות, איכות הנכס וכמובן המחיר. נתחיל מדירות חדשות אשר המחיר שלהן מתחיל משמונה חמש מאות בדרך כלל ויכול להסתיים בשישים ואפילו 80 אלף שקלים בחודש. כמובן שרוב הדירות האלו באזורים מרכזיים כמו הירקון, שרונה, הצפון החדש. רובן חדשות ומתחת לחמש שנים של ותק, בעלות אביזרים שונים. לצד הדירות החדשות תוכלו גם למצוא דירות יחסית ותיקות בעיר תל אביב, המחיר של אלו יכול להתחיל מארבע שמונה מאות בדרום העיר ועד לעשרת אלפים שקלים בצפון הישן. עם זאת רוב הדירות מהסוג הזה נמצאות במצב די טוב, חלקן גם שופצו בחמש שנים האחרונים ולא מעט מהן נמצאות באזורים מרכזיים.

דירות 4 חדרים לקניה בתל אביב

אפשר לומר שהתחדשות העירונית והפרויקטים אשר תופסים תאוצה בעיר תל אביב, אולי מביאים לאיזה שהיא אחידות מסוימת במחיר הדירות. כך למשל תוכלו למצוא לא מעט דירות 4 חדרים עם ותק של פחות מחמש שנים, החל מחמש מיליון שקלים. מחיר די סביר גם ביחס לאזורים שבהן נמצאות הדירות, אך יחד עם זאת תוכלו גם למצוא דירות די חדשות במחירים של גם עד 3 מיליון שקלים. המחירים לא ממש משתנים אם בוחנים את דירות 4 חדרים יד 2 בתל אביב, אומנם מחירים כמו 3 מיליון עד 4 נמצאים בצורה מגוונת יותר, אבל ההבדלים הוא לא משמעותי ביותר