סוגי ההגרלות של מפעל הפיס

מי מאיתנו לא היה מבקש לשלשל לכיס שלו עוד כמה שקלים מבלי כל מאמץ? ככל הנראה שרובנו הגדול היה מוכן לעשות זאת וכמובן שאין דרך טובה יותר לעשות זאת בעזרת אחת מהגרלות של מפעל הפיס. מפעל הפיס החל בשנותיה הראשונות של מדינת ישראל, אז עוד התעצבה עם כמויות בלתי פוסקות של עולים מכל רחבי העולם וכסף מזומן עוד היה חסר ובשל כך נולדה לה הגרלת הלוטו בשנת 1951. אבל מאז ועד היום נוספו עוד לא מעט סוגי הגרלות של מפעל הפס, אשר מזכות לא מעט מגרילים במאות עד עשרות אלפי שקלים מדי חודש.

הגרלת צ'אנס והפתעה יומית

מפעל הפיס כמו שציינו מציע לא רק את הגרלת הלוטו המסורתית, אלא הוסיף אפשרויות זכיה אחרות כמו הגרלת הצ'אנס המאפשרות לזכות בפרסים החל מיום ראשון עד יום חמישי דרך שבעה הגרלות ובימי חג בשני הגרלות או שלוש. המשחק מתבסס על ניחוש סדרה של ארבעה קלפים מתוך 32, כשניתן להכפיל את סכום הזכייה בעזרת ניחוש של יותר מקלף אחד וכמובן דרך כמות ההשקעה בטופס. אם נרצה למצוא אחר הגרלת יומית לא פחות מעולה, תהיה זו כמובן הגרלת הפיס 777 בה יתבקשו השחקנים לנחש שעה מספרים נכונים ולזכות בפרס של עד שבעים אלף שקלים. ההגרלה מתבצעת פעמיים בכל יום באמצע שבוע ובסוף שבוע פעם אחת, כשהיא נחשבת לבין ההגרלות עם אחוזי זכייה גבוהים במיוחד וללא חלוקה בין הזוכים במקום הראשון.

הגרלות שבועיות ויומיות

הגרלה יומית נוספת היא כמובן הגרלת 123 המשוחקת פעם אחת ביום, בה השחקנים יצטרכו לנחש מספרים שעלו בגורל ואת הסדר שבו הם עלו, כשניתן להשקיע במילוי טופס בן תשעים טבלאות כשסכומי ההשקעה נעים בין שקל ועד לחמש מאות שקלים. וכמובן הגרלת הלוטו המתקיימת פעמיים בשבוע ולעיתים גם בסוף שבוע, בה יש לנחש שישה מספרים מתוך 37 מספרים כשהפרסים נעים בין כמה מיליוני שקלים בודדים ועד לעשרות מיליונים. כמובן שניתן למלא את הטופס בטופס "דאבל לוטו", מילוי שיטתי ועוד. אם נבקש להגדיל את הסיכוי במרבית ההגרלות השונות, נוכל לעשות זאת גם דרך מינוי פיס ולהשתתף במגוון הגרלות ותחרויות שונות.