עדשות מגע מומלצות

החלפה של משקפיים בעדשות הפך להיות כיום דבר כל כך פשוט, לא רק האמינות שהלכה ודלה במוצרים והטכנולוגיה אשר הביאה את עדשות המגע לאיכות כל כך גבוה. אלא גם אופני השימוש המשתנים המתאימים לאנשים השונים, הפכו את עדשו המגע לאחת המוצרים הפופולריים ביותר בקרב חובשי המשקפיים. כיום תוכלו למצוא מגוון סוגים של עדשות מגע, חלקם יכולות להיות בשימוש יומיומי וחלקם יכולות להיות בשימוש חודשי. אבל בשביל שתוכלו לבחור את העדשה הנכונה ביותר עבורכם, חשוב שתכירו גם את הסוגים השונים שלהן. לכן לאלו מכם שעדיין לא החליטו בנוגע לעדשות המגע הבאות שלהם, או שמרגישים כי זה הזמן לעבור ממשקפיים לעדשות המאמר הבא יעזור לכם בקבלת ההחלטה.

Aqua- Air Optix

עדשת האייר אופטיקס נחשבת לאחת מעדשות המגע הגמישות כיום בשוק, מעולה במניעת יובש בעין בזמן שהיא בעין ומורכבת מחומרי גלם המעניקים את תחושת הרעננות. יחד עם אלו העדשה מורכבת מ33 אחוזים של מים והיתר מחומרי סיליקון הידרוג'ל נושמים, אשר עוזרים במעבר של האוויר וביכולת הגמישות של העדשה. העדשות משמשות למשך חודש שלם והמחיר שלהן נע כיום בין 135 שקלים ועד 230 שקלים.

Johnson & Johnson- Acuvue 1Day MOIST

עדשות מגע היומית של ג'ונסון את ג'ונסון עשויות מ58 אחוזים של מים! יחד עם זאת הן נחשבות לעדשות היומיות הפופולריות ביותר בארהב, כשהן לא רק נחשבות לבעלות אחוזי לחות גבוה, אלא גם אפקטיביות אל מול קרינת UVB  ו UVA. מחיר עדשות מגע אלו נע כיום בין 80 שקלים לעד 120 שקלים לחבילה.

Bausch & Lomb – PureVision 2

עדשה מסוג חדש של עדשות נושמות, כאשר היא מצליחה לענות על הצורך של לא מעט אנשים, לעבוד לא מעט שעות אל מול המסכים.  העדשה עשויה  36 אחוזים של מים, עשויה ברובה מחומר גלם חדש וייחודי הנקרא  Balafilcon A. חומר זה נחשב לחומר גמיש ורך במיוחד, אשר מבטיח רמת נוחות חדשה בעין ומעבר בין גבוהים כיום. העדשות הן עדשות חודשיות והמחיר שלהן נע כיום בין 200 שקלים לעד 320 שקלים.

johnson & johnson- Acuvue Oasys

עדשה דו שבועית אשר מצטיינת גם כן ביכולת ההגנה שלה מפני קרני השמש, ומגיעה לכמעט מאה אחוזי הצלחה ביכולת החסימה שלהן. יחד עם זאת עדשת מגע מסוג זה, עשויה חומר סיליקון הידרוג'ל המצליח לעזור במעבר אוויר לעין בצורה טבעית ומעולה. לצד כל אלו עדשה זו עשויה מטכנולוגית ASD  אשר עוזרת במיקום טבעי של העדשה ומשתמשת במצמוץ של העין.תוכלו למצוא את העדשה הזו החל מ100 שקלים ועד ל160 שקלים. לקריאה נוספת – https://www.lens.co.il