שעונים שווים לגברים

אחד מאביזרי הלבוש שתמיד היו פופולריים גם אצל גברים וגם אצל נשים, הוא ללא ספק השעון שעבר במהלך מאות שנים תהפוכות הן בסגנון הייצור שלו, סגנון העיצוב שלו ואפילו אופי השימוש שהולך ומשתכלל עם תחילת המאה עשרים ואחת. על כן הבחירה בשעונים במיוחד עבור גברים עלולה להפוך לא פעם למשימה לא כל כך פשוטה, שכן נוכל למצוא שעוני ספורט, שעונים מותאמים לשטח, שעונים המתאימים לאירועים שונים ואפילו שעונים לשימוש יומיומי. לכן בין אם אנו מבקשים לרכוש שעון עבור בן הזוג, אבא או הבן שלנו מומלץ להכיר את השעונים המומלצים וכיצד חשוב לבחור אותם.

סוגים של שעוני גברים

כאשר אנו מבקשים לרכוש עוברנו או עבור היקרים לנו פריט לבוש או אקססוריז כזה או אחר, חשוב שנכיר את הסוגים השונים שקיימים. כיום נוכל לרכוש שעונים אשר מתאימים בצורה מופלאה לפעילות ספורטיבית ועם יכולת עמידה גבוהה במיוחד, החל ממספר פונקציות ספורטיביות משתנות כמו סטופר, ספירה של דפיקות לב ועוד.

אם הולכים על איכות אז שעונים לגברים מותאמים החל מרמת הרצועה ועד לרמת לוח השעונים עצמו, ועל כן עיצוב שכזה צריך להתאים בעיקר למשתמש ולאופי השימוש שלו. סגנון נוסף ולא פחות שכיח אלו שעוני היוקרה, אשר מחירם נע בין 800 עד עשרות אלפי שקלים כאשר נוכל למצוא סגנונות ועיצובים משתנים. החל משעונים עם נוכחות מורשת ועד לכאלו המשתלבים באופן טבעי בשלל הופעות וסגנונות לבוש.

הדגמים השווים

אחד מהדגמים הבולטים בסגנון הספורטיבי שלהם הוא לא אחר מאשר VICTORINOX SWISS ARMY המגיע עם זכוכית ספיר קריסטל, הדוחה שריטות ובעל מנגנון קווורץ שיווצרי איכותי. השעון מתבסס על רצועות סיליקון ועמיד ללחץ מים של עד 50 מטרים, כאשר מחירו נע בין 1,400 ועד ל2,100 שקלים. דגם נוסף המציע מראה יוקרתי וייחודי הוא כמובן שעון Tissot Luxury Powermatic 80 COSC המגיע עם שיבוצי יהלומים בלוח השעון, צבעי כסף וזהב יוקרתיים ובעל רצועת סטיינלס סטיל. אל כל המאפיינים המעולים הללו מתווספת כמובן מנגנון כרונומטר אוטומטי מעולה ומחירו של השעון נע בין 3,500 ועד 4,300 שקלים.