פוליטיקה בת ימינו

אנו עדים בשנים האחרונות, לשינויים הרבים שהאנושות עוברת. שינויים אלו משפיעים על כל תחומי חיינו. השינויים בשנים האחרונות, הם ממש מהפכניים, ואנו רואים שאפילו הבדלי המגדר מאד מטשטשים. כיום המגדר מתחלק לכל כך הרבה מדורים, שקשה כבר לעקוב. אנחנו כן רואים את השינויים שעברו הגברים למשל, פעם גבר היה צריך מעט מאד בגדים, ותכשירי הטיפוח שלו הסתכמו בקצף גילוח במקרה הטוב. היום לגבר יש  כמות קרמים, בשמים, ותכשירי טיפוח לא פחות מהאישה. הסימנים החיצוניים האלו מרמזים לנו על השינויים הפנימיים, שאנו עוברים כולנו כאנושות.

תחום שהיה מאז ומעולם גברי הוא הפוליטיקה. גברים שלטו, תמיד עמדו בראש המדינה, וקבעו ביניהם את גורל האזרחים. רק החל מהמאה ה 20 נשים קיבלו זכות בחירה, וכך האנושות התקדמה צעד נוסף. אנו רואים לאורך כל ההיסטוריה, שגברים נוטים לשלטון כוחני, שמנוהל ממלחמות שקטות עד כלל עולמיות. הגבר מטבעו כוחני, ופותר את כל המחלוקות במלחמות, והצגת כוחו בפני האחרים. במשך שנים, הפוליטיקה המנוהלת ע"י גברים התנהלה ממלחמה למלחמה, מכיבוש שטח זה או אחר, וסיפוח האדמה על תושביה. כיום כשהאנושות כל כך השתנתה, גם הפוליטיקה הפכה למשהו אחר. המלחמות בין הפוליטיקאים עברו למלחמות אישיות, שקרים, זיוף, ניצול ורווחים פרטיים על גבם של האזרחים הדוממים. כל הפוליטיקה היום מבוססת על כוחו של הכסף, נבחרי הציבור נפלו ממעמדם החברתי המכובד, ונחשבים כולם רמאים, נוכלים, חשודים במרמה ושוחד, ופושעים שהורשעו ונכלאו.

כמו בכל תחומי חיינו, גם הפוליטיקה תהיה חייבת להתאים עצמה לאנושות החדשה. מחשיבה מאוד אגואיסטית של האינדיבידואל, צריכה להתחיל חשיבה על טובת הכלל, ועל האנושות בצורה אינטגרלית וגלובלית. הפוליטיקאי של היום צריך לחשוב על חיבור העם, איחודו, ולהביא את כל האזרחים לחיבור יפה וטוב בין כולם, למרות הדעות השונות וההבדלים. תם עידן המלחמות הגדולות והכיבושים החומריים, ואנו בשלב חדש בהתפתחות האבולוציונית של האנושות. ככל שנבין ונתחיל לפעול לכוון זה, ייטב לכולנו ואם לא, כנראה שמשחקי האגו יביאו את כל העולם לקיצו, במלחמה נוראית, שתשאיר אנושות מאוד מצומצמת על פני כדור הארץ. לאנושות הזו, כבר לא תהייה ברירה, אלא לפעול לפי מה שהטבע מחייב אותנו.